Делтапланеризъм > Делтапланеризъм

Нови крилца за българските пилоти

<< < (4/5) > >>

million_miracles:
Темата е интересна и докато аз отговарях, Ники ме е изпреварил. За да прехвърля Витоша, за мен комфортна височина е около 2700м. В този ден нямаше тази база. Имаше кумулуси от 10.30 сутринта и наистина ме хвана яд малко, че не стартирах по-рано. Подготовка по екипировката ме забавиха около 2 часа на старта. Като излетя, трябва да съм сигурен, че всичко е наред.  Ако разгледате другите прелети, ще видите ч има вадения от 100м. над терена. Разбира се с разкопчан вече цип за кацане. Много е важно терена да позволява, защото за да останеш в термиката, вятъра отнася и трябва да се запази възможноста за сигурно кацане, в случай, че термиката отслабне. Няма такъв кеф, пак да си закопчееш ципа :)

Относно забранената зона, CTR-a на летище София е много голям, радиус около 50 км. Това означава, че където и да летиш на повече от 300 м. над терена си в нарушение. Казано по друг начин на Витоша и Расник не трябва да се лети изобщо с мисълта за прелети. По беозпастно от гледна точка на въздушен трафик е да се пусне назад към планината, защото вероятността там да мине самолет е по-малка, но пак минават самолети. Както и ултралеки и хеликоптери. Така или иначе, като застроят Драгалевска ливада - кой летял, летял. До там!!!

Една снимка над Северна рила, поглед към с.Белово и гр.Септември

Stani:
 Добре де Митак на мен това отдолу ми се чинят Родопите.

krassihg:
Относно забранената зона, CTR-a на летище София е много голям, радиус около 50 км. Това означава, че където и да летиш на повече от 300 м. над терена си в нарушение

Незнам тез 50 км откъде ги извади, ама нейсе. Ако погледна за летище София, пише че е клас C,  а за клас C виж по-долу какво пише.Виж линка отдолу с различните класове и виж какви радиуси имат и на какви височини.

2. Controlled airspace and ATC
ICAO ATS Airspace Classifications

The airspace within the Sofia FIR is divided into 2 classifications: C and G, according the ICAO ATS airspace classification (Annex 11). Lower airspace - up to FL245. Higher airspace - from FL245 up to FL660.
Class G - from ground/sea level to FL095, excluding the control zones and terminal control areas.
Class C - from FL095 to FL660, including the control zones and terminal control areas.


http://avstop.com/ac/7-1.html

nikidelta:
Така става с тези ГПС-си  с ябанджийски езици. Юндолът е границата. На И. е Родопи , а З. Рила.

million_miracles:
Стани, освен твоето село ако е в Родопите, то това са Родопите :)

Краси, ето от тук ги вадя 50-те километра. GND/MSL - FL245


Ето и линка http://www.bulatsa.com/page.php?c=59

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия