Делтапланеризъм > Делтапланеризъм
Нови крилца за българските пилоти
nikidelta:
[!)
Stani:
Еваларката митак благородно ти завиждам не за друго ами че си летял над Голака ;)!А над Милеви скали как ти се стори отгоре има ли удобни места за кацане?Инак много се радвам за подвизите дето правиш, явно крилцето си е било за теб и бе въпрос на време да се намерите.Между другото мисля, че и днес бе доста добър ден за прелет но мисля в обратна посока на тази дето си прелитал.
thecreater:
Страхотно много се радвам за новото крило, вижда ми се доста дълъг прелет за крило на една седмица...
krassihg:
Супер е прелетчето, поздравления! Единствения кусур дето виждам е, че се налага да минаваш през трасето където захождат самолетите. Знам че те при определен вятър не минават оттам, но все пак не е желателно, плюс че ако беше рекордно разстояние, нямаше да се признае поради такава тъпа причина. Затова е по-добре да се мисли как да се заобиколи тази зона. Може би е по-добре да изцепиш през Витоша, да хванеш термиките на южните склонове и така да се опиташ да прецапаш зад язовир Искър и после пак си на същото трасе. Другия проблем е че излиташ късно и не остава време за прелета.
1:30- 2:00 PM е прекалено късно за дълъг прелет. Трябва да си във въздуха поне в 11:30, ако не и по-рано.
nikidelta:
11.30 е 10.30 за съжаление сме на 42 , а не на 35 паралел . От практиката на С. и Ш. ( с малки изключения ) , излитането преди 13ч. е свързано с голямо давене. Опитът от ранни излитания е само от парата и има съществена разлика във възможността за закачане спрямо делтата. Ако разгледате трак л. на парата , ще забележите , че имат поне по едно вадене от височина , при което делтата ще е в заход за кацане. И не на последно място , едно е да се лети при база 2500 - 3000м. , друго е при 4000 - 4500м. ASL ( Кайзери Турция ).
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия