Делтапланеризъм > Безопасност и техника на полетите

Екранен ефект

<< < (2/3) > >>

Marin:
 Ето това достига около 500км/ч. по спомени и носи над 300 тона товари.
http://pelikan4o.blog.bg/technology/2010/03/10/ruskiiat-raketonosec-quot-lun-quot-ili-quot-proekt-903-quot.508573

million_miracles:
Та да си дойда на въпроса!!! При обтичане на крилото се създава високо налягане под него и ниско над него, но как се отнясят те към околното налягане. Под крилотот по-високо ли е от околното налягане, или този "тунел" зад самолета се получава само от завихрянето  ??? Има ли отношение закона на Бернули при екранен ефект?

Marin:
 Подемната сила при самолетите е резултат повече на разреждането по горния контур, от колкото надналягането по долния контур на профила. Т.е. надналягането е относително близо до атмосферното налягане, но разреждането е по-голямо. Когато има граунд ефект обаче надналягането също е голямо, в резултат на което подемната сила е много по-голяма.

million_miracles:
Какво се случва тук с аеродинаимката? :-\
http://www.youtube.com/watch?v=asJqvrikQSA

ivo@home:
Е  на това му викам  Super STOL aircraft!  Страхотно!
Само  нещо не мога да си обясня  тази работа  с летенето на ниска скорост.Дали е само от допълнителното завихряне?

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия