Делтапланеризъм > Други щуротии съпровождащи летенето

Моля-съвет за теглото на пилота

<< < (2/5) > >>

ivo@home:
              На Голф 3 ако му сложа багажник на тавана ,мога ли да докарам планер безпроблемно от Германия?Къс пакет го дават 3.8 м.

Ми може, що да не може. Ако пък минеш покрай някой Bauhaus/Baumax,Hornbach/Obi и си купиш една алуминиева стълба за 40 евро , или поне една по-широка дъска около 3 метра дълга, още по-добре.

Бях се спрял на Seedwings Spyder 15,дават го за 75-115 кг,БЕЗ сбруята.2550 евро

Хм, много пара, много чудо.Пък и Spyder e intermediate.Погледни по-добре Funky, от същата фирма, единичка по DHV. В момента продават едно  за 2600, на няма и година, с 5 години гаранция ( каквото и да означава последното  ;) ) http://www.seedwings.at/en/secondhand/secondhand.html
Имаще  и 2 Lifter, на по 2 години за по 1800 евро, пак единички по DHV. Kаквото и да вземеш, ако е над 5 години, ходи да му направиш преглед (check). Най-евтино е при Bautek - 150 евро, при другите  е от 250 нагоре.

Яко начинаещ съм,и този планер не бил за Begginers,ми каза човека.

Сега погледнах  какво има на пазара. Ако говориш за Wills Wing Sport или Super Sport,направо  си го избий от главата ! Това е точилка, ама яка!



Kiril:
Ако говориш за Wills Wing Sport или Super Sport,направо  си го избий от главата !

 :D :D :D Wills Wing Supersport   ::)/Ама вече е капарирано,пък и може още едно да взема,по-куцо така.Ама здраве да е.

Пък и Spyder e intermediate.Погледни по-добре Funky, от същата фирма

Да,същата колонка е и този  Spyder,с реклами нашарен.Аз затова,щото е по-висок клас,а по-евтин.А и прегледан от фирмата,гарантиран.Няма подводни камъни.Добра си е офертата,доколкото разбирам.Но аз няма да съм човека.

krassihg:
За носене с Голфа все пак ще ти трябва допълнителна подпора, или отпред, или отзад, за да не се огъва крилото при неизбежните удари и друсания по пътя. Колкото за купуването, купувай каквото искаш крило, но не те съветвам да се опитваш да го летиш без предварително да си преминал подходящ курс на обучение. След като преминеш успешно такъв курс, ще имаш и по-добър поглед върху нещата, ще знаеш какво да гледаш когато купуваш и опасността да си купиш  някое старо и опасно крило е по-малка. При такива продажби има и добри попадения, но има и истински опасни крила, продавани от недобросъвестни или безотговорни собственици.Самата марка или модел не е толкова важно, колкото в какво състояние е крилото, доколко е износено и поразено от UV , дали е блъскано, огъвани болтове , тръби, закъсани въжета и т.н.
А бе трябва си да го види специалист.
И отново, не се хвърляй на летене без да си минал обучение, наистина много лесно можеш да се потрошиш. Летенето с делтапланери си е авиация, и авиацията си носи своите рискове, особено ако пренебрегваш правилата и, които както казват, са написани с кръв.

ivo@home:
Сега се сетих и друго. Малко не е по темата,де, но все пак. Ако ще ходиш към Баутек, свържи се с Митака от форума тук. Момчето търси цолови болтове, при Баутек ги има.
Да се свърши работа на човека :)

ivo@home:
За носене с Голфа все пак ще ти трябва допълнителна подпора, или отпред, или отзад
 Прав си , Красси, така е, това го забравих. Но ако си вземе алуминиева стълба, няма проблеми. Проблемът е само къде ще я крие после в БГ от циганите  ;D
  Wills Wing Supersport   /Ама вече е капарирано,пък и може още едно да взема,по-куцо така.Ама здраве да е.
Е като си го капарирал, е друго. Не че крилото е лошо, но просто не става за обучение. Видях доста пилоти с много повече опит от мен да се грухат яко с това крило.За това и се отказах да го пробвам.Нещо ме хвана шубето . ;D Не че няма да се научиш да летиш с това крилце, просто ще ти трябва поне 2 пъти повече време.В този смисъл поддържам Красси - иди при човек да те научи!! Да ти покаже за какво става въпрос, а ти после си решавай.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия