Кацането е нещо, дето се учи цял живот. Всяко кацане си е за себе си, защото излитането може да си го избереш като време и място, но кацането не винаги. А ако летиш на прелет, тогава наистина може да не знаеш къде ще кацнеш, затова трябва да си готов за всякакъв терен, и всякаква ситуация. От тези филмчета обаче човек може да си направи извода че наистина е много важно движенията на тялото и ръцете да се отработят почти до автоматизъм, за да се елиминират тези малки, но решаващи за последните секунди на полета грешки. А това става с тренировки, аз бих казал първо на един тренажьор с инструктор до тебе, за да ти каже ако нещо грешиш, после с много полетчета от ниско. Видео анализ винаги е от огромна полза, сигурен съм че Митака може да го направи ...много е полезно човек да се види отстрани и да анализира собствените си грешки.
Истината е , че кацането с делтапланер е доста уникално, в сравнение с други летала, поради простата причина че тялото на пилота трябва да смени легнала позиция с изправена. И когато това движение не е добре координирано, се получават нежелани ефекти в контрола на крилото баш когато се каца ( а ако се замислите, излитането и кацането са наи-опасни, защото тогава земята е най-близко до вас ).Значи наистина кацането, поради допълнителния момент на изненада и бърза реакция, е едно от най-сложните неща и изисква особено внимание.