Ето някои технически бележки дето ми идват.От личен опит като ремонтирам Московеца, когато свалям предна гума задължително подпирам задните в двете посоки и се подсигурява под купето със свалената гума и дървени подложки до желаното, безопастно ниво.Това подпиране до нужното ниво, защото нали тази ос и барабана трябва да са хоризонтални, трябва да се подсигури със стабилна опора.
Така веднъж една жена беше спукала гума с един джип.Вдигнали колата с един крик от тези тип крокодил.Това става на паваж.Спирам аз с Москвата и гледам свалили гумата и колата си висне на тва смешно крикче и едно момче се опитва да сложи гумата, лелеее..
, отивам зимам две трупчета от стария дзвер дето е като стара къща сичко има.Тъкмо подложихме и следмалко крика изтърва.А познай как се дига тоя няколко тонен джип без подпора трябваше кран да идва.Добре че бяхме го обезопасили нагласихме наново крика, подпряхме и задните колела и така.
Жената с джипа остана доволна а трупчетата си ги карам още с мен
.
И друго понеже Микрата е с предно предаване трябва да се заключи по някакъв начин волана или да се блокира движението на движещото колело в смисъл да не завива.
Ако някои с опит има да добави?Ще излязат и други технически казуси в процеса на създаването.