" Ники, Аз не мисля че окачването ти е ниско. Ако сбруята ти е на WW, и ако окачването е оригиналното, те обикновено имат доста добре премерена височина на окачването. Виж, ако центъра на окачване е назад, трябва да се коригира. Но не прави големи промени, мести с по един сантиметър, докато намериш доброто окачване. Може би да пуснеш Митко или Тони да го хвръкне това крило в спокойни условия, и той да прецени как е центъра на тежестта? А ако не искаш да се лашкаш насам натам, докато управляваш с една ръка, просто я премести в средата на спеед-бара, така ще бъде неутрално положението. А циповете на сбруите правят проблеми понякога, особено ако са отворени съвсем докрай. Аз обикновено затварям 10-на см ципа преди излитане, за да е в по-лесно положение за затваряне. Но също е важно да си вкарал добре краката и да си ги изпънал, това изправя ципа и го прави лесен за затваряне.
А траклога показва че ако денивелацията е била примерно 600 метра, качеството е било някъде към 7. Ако Фалкона има примерно качество 8, значи си карал по-бързо от скоростта за наи-добро качество .Не съм сигурен колко е денивелацията. А накрая си минал доста близо над това високо напрежение. Ако имаше по-силен вятър, това може да ти изиграе лоша шега, когато караш в едната посока по вятъра, с добро планиране, после обръщаш срещу вятъра и изведнаж зависваш и започваш да тънеш по-бързо ( поради насрещния вятър) точно над жиците. Затова е добре или да планираш кацане от страната преди да стигнеш жиците, или да си сигурен че ги пресичаш на добра височина и после да обърнеш срещу вятъра. Това го казвам по принцип за останалите нови пилоти, да си го имат наум. Това високо напрежение май го нямаше по наше време, нямам спомен за него, явно е построено след 90-те.