Делтапланеризъм > Делтапланеризъм

Видео от света - като говорим за летене

<< < (5/29) > >>

million_miracles:
По лесно ще ми е да мина през прането на комшийката  ;D ;D ;D То кат гледам и тоз е събрал нечий простор. За науката де!

Почвам да събирам лентички, пък като си дойдеш - ще пробваме!

chicho:
Вземи едан стара рамка , Краси. налепи лентички колкото щеш. след това застани отпред с един вентилатор. спестения бензин го използвай за хвърчизъм. а мен ме спомени , под линия /футнот/ в нучната публикация.            анимацията , която си ми изпратил е много добра. на мен ми е малко синтетична, но моя поглед за нещата е повреден от антиквариата.

krassihg:
Приемам съвета ти на маитап ( Роберт, запиши си думичка майтап)....но с вентилатор не става...т.е. става, но трябва голям вентилатор...всъщност тука сме правили изпитания с вентилатор, само че на сграда..и вентилатора беше от двигател на самолет Прат и Уитни, и създаваше 70-100мили в час вятър за да се види как ще издържи сградата на дъжд набиван от ураганен вятър. А, да..и изпитанието коства 200 000 долара с построяването на макета барабар ( Роберт, записвай думичка барабар )
А обратно при делтата, Боб Трампено от Seedwings пръв отбелязва че потока на въздуха не е точно успореден на посоката на движение и прави промяна на ъгъла на поставяне на рамката
 ( аеродинамичен профил имам предвид, не кръгла).
 А моята мисъл е че погледнато малко по-отблизо и в 3D, сигурно има промяна на ъгъла по дължината на рамката, гледано от централния възел и надолу до края на рамката при страничното въже...което ще рече, че аеродинамичната рамка трябва да е леко усукана, за да бъде максимално аеродинамична. Отделен въпрос е доколко е това усукване и как се променя при различните скорости ( и ъгъл на атака) на крилото.

krassihg:
oshte edna..tova e "maketa" na chast ot sgradata 1:1...

million_miracles:
Краси като литне тук, ще каже дали е хубаво :) Изглежда добре
http://vholdr.com/video/hang-gliding-yosemite

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия