Делтапланеризъм > Състезания, срещи и летене...

19th FAI World Hang Gliding Class 1 Championship, Forbes, Australia, 2013

<< < (5/9) > >>

krassihg:
Топлес означава "без горнище", буквално. Термина дойде навремето, когато Тевено направи първия планер без мачта, като поддръжката на негативните натоварвания се пое от напречката, която бе направена като греда от карбон. Топлес иначе на популярен език е когато някоя дама на плажа си свали горната част на банския костюм. :D

krassihg:
Intersni se rezultatite.

Momentalno vo prvite 10 ima:

9 razlicni nacii so 4 Combati, 3 Litespeed, 2 Laminar  i 1 WW

Da, naistina sa interesni. Borbata e bezmilostna:-)  Zabeliaza li na 4-ti task edin norvejec e na 14 pozicia, a ima po-dobro vreme ot Manfred.... Obache iavno e izletial po-kasno i gubi ot "leading points". Vremeto na Manfred e 3:11:56, a na norvejeca Olav Opsanger e 3:08:19...no e tragnal po-kasno. Taka stava, zashtoto ako se opitvash da hitreesh i da polzvash drugite za indikatori na termikite, formulata te nakazva s leading points.

krassihg:
А колкото до марките на крилата, аз си мисля че Комбат наистина е много бойно крило за състезания, защото просто скоростния му диапазон е изтеглен напред...минималната му скорост е 32 км, максималната над 110.
Освен това ако погледнеш на сайта на Аерос, имат 5 размера, като средните 3 размера имат долу горе еднакви теглови граници, горна граница 110 кг...така че пилота може да си избере каквото  му пасва повече на стила на каране. И специално на това състезание, с излитане от количка, може да си избереш по-малко крило и да летиш като изтребител между термиките. Но все пак ако условията са слаби, с малко крило ще загубиш време в качванията. Така че накрая май всичко зависи от майсторството на пилота да се набере бързо в термиката, което или го имаш, или го нямаш. Предполагам че има и известен елемент на агресивност в стила на кръжене в група, за да се набуташ бързо в най-силната сърцевина на термиката.

million_miracles:
Рекордните жеги в Австралия +50С! Не ми се мисли  ако някой кацне на труднодостъпно място, а със сигурност има и такива. Добре, че делтата пази сянка, но пък и трябва да се сгъва. Като дойде транспорт за прибиране да не се бави. Има доста неща около едно състезание, не е само летенето. Австралия, опасности дебнат навсякъде. Дори малък конфликт с кенгуру може да те вкара в сериозен филм.

Marin:
 А защо не се забелязват твърди крила? Като ровя из youtube виждам клипове на такъв тип крила. С какво отстъпват на другите,.?

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия