Делтапланеризъм > Състезания, срещи и летене...

19th FAI World Hang Gliding Class 1 Championship, Forbes, Australia, 2013

<< < (6/9) > >>

krassihg:
Ами те се водят друг клас крила. По принцип имат по-голямо качество, но меките крила започнаха да ги доближават. Твърдите доскоро се фукаха с качество 16-17-18...но сега меките имат качество 15, а са далеч по-прости за сглобяване и транспорт. Иначе твърдите са гот за летене, ама ако може някой друг да ти ги съхранява, транспортира и сглобява. :)
Цената също е драстично по-висока.

krassihg:
Рекордните жеги в Австралия +50С! Не ми се мисли  ако някой кацне на труднодостъпно място, а със сигурност има и такива. Добре, че делтата пази сянка, но пък и трябва да се сгъва. Като дойде транспорт за прибиране да не се бави. Има доста неща около едно състезание, не е само летенето. Австралия, опасности дебнат навсякъде. Дори малък конфликт с кенгуру може да те вкара в сериозен филм.

Ха-ха, ти май си гледал филма Kangaroo Jack ...http://www.imdb.com/title/tt0257568/

Аз мисля че организаторите май гледат да правят задачите така че да са винаги близо до някое шосе. Наистина , ако се прави състезание, добре е да се обмислят задачите така че транспорта и връщането да са лесни. В това отношение областта където сега е световното, май е доста удобна, защото е равнина , термика има навсякъде, и имат избор на посоки...кеф ти права, кеф ти триъгълник. Няма опасност от ротори и долинни ефекти и тем подобни.

million_miracles:
Повечето задачи са отворена дистанция от по 3 точки, после прибирането на пилотите е тегава работа. особено след вчерашното спиране на задачата, смятай как са се принудили да изпокацат кой където е.
Снимка на кацнал пилот по средата на трасето и вятър от 60 км/ч.

million_miracles:
Zac Majors на първо място в Task 6 със своя Wills Wing T2C 144. Крайно време беше и WW да се класира на първо място. Макар и само с 2 точки и едно и също време пред Jonny Durand.  Manfred Rumer остава на първо място в общото класиране с преднина от 200 точки, въпреки че на този  Task 6 се класира на 8 място. Нищо не се знае до края.

От нашите страни, България, Гърция, Румъния, Македония, Сърбия няма участници в състезанието. Дори Турция, която 2012 година беше организатор на Европейското първенство по делтапланеризъм няма участие. Мисля, че причината при всички е най-вече финансова. Както казва най-добрия гръцки пилот "За да си делтапланерист, след теб трябва да вървят няколко тира с пари"

krassihg:
http://www.forbesflatlands.com/results- ... sults_open

Интересно е да се отбележи че в този ден по някаква случайност в първите 20 позиции се вижда само един Аерос Комбат. На първа позиция е Zac Majors (с Willswing T2C), който ако не беше прекратена задачата беше на 131км заедно с Johny Durand , имаше реални шансове да спечели задачата( или поне да бъде в първите 3).

Zac спечели други два таска, но се издъни отчайващо в първия таск ( 23km) и това му отне всякакви шансове за влизане в дори първите 10.
Paris с неговия Комбат е много назад този ден, 73 позиция.

Някой ако може да ми обясни защо руснака Сергей Суклета с Аерос Комбат е прелетял 5 км ? Сигурно е пуснал на качество от височина 300 метра, използвайки на макс неговата "GT " система. :( . А в първите 3 дни Сергей Суклета е правил по 100-120 км на задача. Друг руснак Артур Дзамихов също е прелетял 5 км с Moyes RX 3.5.

http://www.forbesflatlands.com/gallery/index.php

image 66

Извода е , да, крилата са важни, но още по-важно е кой и как ги управлява. Ако почнем да броим колко крила от дадена марка има в първите 10 или 20, не можем да кажем че марката с най-голямо присъствие е най-добра. Има много пилоти, които по-една или друга причина летят с крило, което не е непременно крилото което биха искали, а по-скоро крилото, което са получили на най-изгодна цена или с най-малко разходи. Има пилоти които летят спонсорирани от фирма. Да не забравяме че състезанието е в Австралия, и да докараш едно делта-крило от друга част на света струва скъпо, а в същото време Moyes и Airborne предлагаха отстъпки на пилотите ако си купят крило от тях преди състезанието.

Много добро впечатление прави испанския пилот Pedro Luis Garcia Morelli, лети с Willswing T2, не виждам други испанци, значи лети сам, и все пак се държи много напред в класацията. Браво на него !

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия