http://www.forbesflatlands.com/results- ... sults_open
Интересно е да се отбележи че в този ден по някаква случайност в първите 20 позиции се вижда само един Аерос Комбат. На първа позиция е Zac Majors (с Willswing T2C), който ако не беше прекратена задачата беше на 131км заедно с Johny Durand , имаше реални шансове да спечели задачата( или поне да бъде в първите 3).
Zac спечели други два таска, но се издъни отчайващо в първия таск ( 23km) и това му отне всякакви шансове за влизане в дори първите 10.
Paris с неговия Комбат е много назад този ден, 73 позиция.
Някой ако може да ми обясни защо руснака Сергей Суклета с Аерос Комбат е прелетял 5 км ? Сигурно е пуснал на качество от височина 300 метра, използвайки на макс неговата "GT " система.
. А в първите 3 дни Сергей Суклета е правил по 100-120 км на задача. Друг руснак Артур Дзамихов също е прелетял 5 км с Moyes RX 3.5.
http://www.forbesflatlands.com/gallery/index.phpimage 66
Извода е , да, крилата са важни, но още по-важно е кой и как ги управлява. Ако почнем да броим колко крила от дадена марка има в първите 10 или 20, не можем да кажем че марката с най-голямо присъствие е най-добра. Има много пилоти, които по-една или друга причина летят с крило, което не е непременно крилото което биха искали, а по-скоро крилото, което са получили на най-изгодна цена или с най-малко разходи. Има пилоти които летят спонсорирани от фирма. Да не забравяме че състезанието е в Австралия, и да докараш едно делта-крило от друга част на света струва скъпо, а в същото време Moyes и Airborne предлагаха отстъпки на пилотите ако си купят крило от тях преди състезанието.
Много добро впечатление прави испанския пилот Pedro Luis Garcia Morelli, лети с Willswing T2, не виждам други испанци, значи лети сам, и все пак се държи много напред в класацията. Браво на него !