Делтапланеризъм > Състезания, срещи и летене...
Мероприятие "Национален рекорд по делтапланеризъм 2012"
krassihg:
Браво, Митак, много добре. Два опита, две стотачки. Ами наистина трябва да си нагласиш сбруята да ти е удобна, това е важен фактор за дълъг полет. За крилото, по дизайн тези новите парапланери постигат 11+ качество, а К2 би трябвало и той да е в тази зона 11-12 , за скорости мисля че постигат към 55-60, но трябва да се гледа и какво е качеството при тези скорости. Това което си мисля е, че К2 ти е малък за теглото, ако го претоварваш с 20 кг, това което се получава е , че челните ръбове се деформират поради по-голямото крилно натоварване, и формата на крилото вече не онази, за която е постигнато най-добро качество и скорост. Това се знае и е валидно и за новите делтакрила. Така че няма да се учудя ако крилото ти е имало качество 10 да речем, вместо 12.
Аре намери си едно прилично безмачтово крило и опитай пак :D
million_miracles:
Съвсем скоро ще стане това :) Най-после видяхме известните стартове като Невша, Шумен - изток и Скалско. Този в Шумен ми се стори най-добре. На Скалско направих фал-старт без последствия, но не бих излетял пак от там. Имах удоволствието да летя с добри пара пилоти като Бончо, Доктора и Дидо от Велико Търново. Тези полети бяха изкключително полезни за мен, тъй като доказаха сравнението на по-стар 20 годишен делтапланер с ново пара крило. Трак логовете определено са в полза на новите парапланери, като скорост дори. Надявам се скоро да има и подобни ситуации за сравнение с по-нови делта крила, така че да може парапланеристкото общество да добие по реална представа за делтапланеризма. Учуди ме, че само аз летях в тези хубави дни с делтапланер. Очаквах да има и други делтапланеристи.
Имах късмета и възможноста да подобря височиния рекорд с делтапланер - 3971м.
Благодаря на хората които бяха с мен, до мен, под мен, и над мен , както и на Даниел за перфектната прогноза и напътствия, на членовете от клуба, и не на последно място на Венко, който беше сигурен съпорт от земята.
Силата на термиките, скороста на вятъра, екипировката и уменията на пилота са това което правят прелетите, както и мъничко късмет. Аз определено имам да поработя над всичко. Малко наистина завиждам на Шуменци, за условията които имат и им благодаря за приятелското отношение.
thecreater:
Много добре, много добре,
Стискам Палци за ново крилце... :-X
krassihg:
ето една снимка, публикувана по друг повод, но илюстрираща деформацията на бедрото ( челния ръб) от натоварване. Вижда се че платното е и старичко, и се получава голяма тунелност. От това крило не може да се очаква голямо качество.
krassihg:
а да видим това...какво ли е това крило? :-*
Подайте салфетките моля...
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия