Предишния рекорд на Манфред не е с учебно крило, от 2001 година е с модел Ламинар МРX 700, после Манфред го прекръсти на MR 700 World Record Edition...съвсем наточено крило си е, безмачтово, просто сегашните са още малко по-наточени...примерно от качество 14 отиват на 15-16. Аз го познавм добре този модел, щото точно такова имам сега. Новите модели имат ма-алко по-висока източеност...примерно от 7.35 сега са наточени на 7.7., по-малка усуканост на крилото ( плоско крило) и по-аеродинамични рамки. Естествено и пълни опции...почти всичко е карбон..тръбите, спроговете, латите, рамката за управление. Материала на платното е усъвършенстван за по-малко разстягане ( кевларови нишки и тем подобни) и т.н.
Профила на крилото също е променен, за да могат да вдигат скорости до 120 км и повече, имат карбонови вложки в челния ръб за висока скорост ( да не се деформират при високото налягане върху челния ръб) .