Посещение и участие на Български интернационален авиационен фестивал "Небе за всички" 2011 започна с много колебания дали да участваме. В крайна сметка се дигнахме с Валя и Тони и тръгнахме с двете коли петък след обяд към Пловдив. Север и Маги си играеха на задната седалка на Микрата и пътуването мина бързо и приятно. Към 17 часа бяхме на входа на воения авио музей в Крумово. Посрещна ни клуб "КУЛА" от въздуха с мотопарапланери. Бяха им дали разрешение за полети. Изчакахме да ни посрещнат организаторите на входа и ни записаха. Разбра се, че има забрана за мотоделтапланерите и няма да изпълняват полети, дори и аз с моята малка машинка под 120 килограма, за която не би трябвало да има проблем. Хапнахме и се намушихме под палатките, които пък бяха под самолетите. На сутринта започнах да се приготвям за демонстрация. Валя снимаше, а Тони се занимаваше с отговорната задача да бъде оператор на лебедка. Вятър нямаше никакъв, само от време на време имаше леки полъхвания от северозапад. Разпънахме въжето срещу вятъра. Преди нас бяха мотопарапланеристите, а теглене с лебедка беше веднага след тях, по час в 9.30 часа. Точно разгъвах крилото, когато изведнъж вятърът усили и задържа на 3-5 м/с. Това отказа мото парапланеристите да летят и програмата се изтегли напред. Вече нямах време. Мястото позволяваше да разпъна само 500 м въже, което за динамична лебедка не е много. Бяхме готови и чаках разрешение за излитане. Точно в момента на тръгването беше много турболентно и самия старт ми костваше усилия да задържа крилото на пред по линията. Излетях и качих около 100 м. височина и се отцепих от въжето. Направих 2 иунговъра и 3 витки на спирала и кацнах. После за 10 минути бяхме готови с организацията и изпълних още един полет по същата схема. По радиостанцията три пъти ми казаха да не приближавам полосата на по-малко от 25 метра. Старта този път беше без проблем, а във въздуха минаха двата изтребителя "Грипен" на 200 метра от мен.