От крилото нищо не се видя, но един интересен факт, който отдавна съм подозирал. Забележете как ветропоказателната лентичка през цялото време сочеше отклонена наляво. Басирам се че ако имаше една на съшата височина на другото въже, ще сочи надясно. Т.е. въздушния поток леко се раздвоява и не е съвсем успореден на посоката на полета. Дотук ОК, ама защо обтекаемата рамка е успоредна на кила, а не е леко отклонена, за да бъде идеално успоредна на потока? Предлагам да направим експеримент. Да опънем една струна на 20 см пред рамката, и да наслагаме малко ветропоказателни нишки, и да заснемем отгоре, откъм окачването, надолу, какво се вижда..дали нишките ще са успоредни на профила на рамката, или ще са отклонени, и дали ще са отклонени еднакво по височината на рамката, или ще се отклоняват леко по височината. На времето си спомням че Боб Трампено беше установил този факт и правеше рамките под известен ъгъл, но не виждам това да правят другите производители, а според мене обтекаемата рамка ако не е под правилния ъгъл, прави повече съпротивление, отколкото дори една кръгла тръба. Аре, зима идва, време е за експерименти.Според мене е важно да се снима отгоре, за да се елиминира евентуално някакво перспективно скосяване от тази гледна точка. Добре е да има и една твърда клечка да сочи право напред, за референтна линия
А другото интересно наблюдение е че нишката се изправи единствено когато пилота избута рамката на кацането.