Здрасти и добре дошъл и от мен!
За прелетите всичко си зависи от човека, както предполагам сам се досещаш. Но все пак прелетите са последното ниво и до тях се достига след като вече имаш достатъчно опит и достатъчно часове полети с кацане на определеното място.
Аз лично чак тази година ( по време на състезанието в Гърция ) направих първите си прелети. Не мога да се похваля, че съм човек, който напредва бързо де
Започнах обучението си преди около 3 години.
Пак казвам всичко си е индивидуално, но истината е, че се иска постоянство, наличие на свободно време за да можеш да летиш редовно и голямо желание. Обучението с делтата си е сравнително по-трудно от това с парапланер, но пък наистина се отплаща.
За да започнеш да прелиташ ще трябва първо да усвоиш достатъчно добре техниката на пилотиране и задържането преценката, разчета за кацане и самото кацане, тъй като отделянето от предварително определеното място за кацане води със себе си и отговорността за избор на ново такова, правилната преценка за терена, големината на площадката, има ли наклон или не, посоката на вятъра и т.н.
Относно следването с автомобилите - да, следваме се
понеже на дали ще се намери ентусиаст който да те качи на стоп с 6 метра железа
Разгъването на крилото отнема около 10 мин. и правилното му сглобяване и разглобяване е един от основните моменти, гарантиращи сигурността ти във въздуха.
А по повод това как се отплаща делтапланера - той лети при доста по-силни условия от парапланерите, може да пробива при силен насрещен вятър и има по-голяма скорост.
Естествено това води и своите негативни страни като например необходимостта от по-големи площадки за кацане, по-голямата скорост на приземяване и т.н.
Надявам се, че горе долу те ориентирах, а се надявам и другите съфорумци да го направят.
Поздрави