Щом досега не е изпращяла напречката, едва ли ще е дефектна. Доколкото разбирам от снимките, на тези дефектните напречки се вижда недостиг на епоксидна смола в порите на плата, и в това е проблема...единствено ме учудва как не са го забелязали в Аерос. Трябва да се отбележи също че напречките на Комбата са направени по различна технология в сравнение с тези на Willwing, Moyes и Icaro. На Аерос са от импрегниран карбонов плат, докато на останалите са с намотана карбонова нишка. Разликата е в 30% по-малка здравина и риск от незапълване на порите на плата, както се вижда че се случва. Другото което е важно да се отбележи, че според Steve Pearson ( Willswing ) качествения контрол не може да се гарантира само с визуален оглед. Единствено тестово натоварване дава гаранция, което те (Willswing)и правят. Всяка напречка се изпитва и се натоварва и след това и се слага стикер на какво натоварване е била подложена. Това е , което Аерос си спесттяват, но сега им излиза доста солено.