Делтапланеризъм > Делтапланеризъм

Wills Wing Fusion?

(1/2) > >>

Thermalling:
Здравейте всички делтаджии,
Първо честита на всички нова година с пожелания за много и успешни прелети през новата 2013.
И сега по същество,
Търся мнение от първа ръка за този топлес. Как се държи във въздуха, излитане-кацане, ефективност на VG ... общо взето заслужава ли си. Мерси за мненията предварително.

nikidelta:
Никой в Б. няма опит с това крило. Единствено О. Угринов го е виждал на живо , (предлага F-150/13,9кв.м.) . Преглеждал съм теста на F-141/13кв.м. в ,,Драхенфлигер". Има съществена разлика м/у двете. Това не е мястото за обсъждане на такъв въпрос ( многообхватен е и сложен ). От общия поглед , който имам , крилото е ,,СУРОВО" . WW принципно смениха концепцията и се отказаха да го развиват. Т.е. ако имаш по-малко 500 часа  и правиш по- малко от 50 ч. на година , крилото само ще те тормози.

krassihg:
Аз съм виждал Fusion наживо, но не сам летял с него. Даже заснех едно клипче с кацането на един пич с Fusion, мога да ти го пратя ако се интересуваш. После говорих с човека, защото и аз бях любопитен как е крилото . Човека каза че е ОК за излитане и летене, но с кацането е малко трудно, защото крилото лети бързо и с голямо качество. Той специално си беше сложил големи колелца ( 20см) и го кацаше по корем, като самолет. Причината беше че имал травма на гърба и му беше проблем с изправянето.
Както повечето крила на  WW от онова време, крилото е много здраво и тежко, има повече инерция и поради това новите и по-леки крила са по-управляеми и по-лесни за кацане от него.
Наскоро гледах обява за два Fusion-а накуп за 800 долара, което си беше изгодно, дори ако се вземат за части.
Тука има доста информация от първа ръка за крилото.
http://www.hanggliding.org/viewtopic.php?t=27599&postdays=0&postorder=asc&start=0

krassihg:
Третото мнение е интересно. Става дума за сравнение на Fusion с U2 и Дискус. Пилота е имал всеки от тях. Предполагам че говори за ранен модел на Дискус, те наистина не бяха много добри , но сега са значително подобрени, особено Дискус С.

About 3yrs on a Fusion 150 SP. Lots of fun hours. 2 yrs now as U2 160 pilot.
The U2 lands and launches easier. Overall performance are pretty close.
I'm 66 and the U2 is much easier on me physically because of reduced weight.
Also owned and flew a Talon 150 for two seasons and it out flew the Fusion
pretty dramatically. It landed well, but had to consider the glide difference when landing. If I was in the market for a first topless I'd probably search out a
used Talon or T2. Also owned a Discus 15 which I was very unhappy with.
It was heavy. Slow to respond and sucked in thermals. , but very fast.

Около 3 години на Fusion 150 SP. Много забавни часове. 2 год. като U2 160 пилот.
U2 излита и каца по-лесно. Като перформанс са доста близки.
Аз съм на 66 години и U2 е много по-лесно за мен физически поради намаленото тегло.
Също имах и летях Талон 150 за два сезона и той надлиташе Fusion-а
доста драматично. Кацаше добре, но трябваше да се има предвид  разликата в планирането при кацане. Ако бях на пазара за първи топлес , вероятно щях да търся
използван Talon или T2. Също съм имал Discus 15, от който  бях много недоволен.
 беше тежък. Реагираше бавно и беше кофти в  термики. , но беше много бърз.


Thermalling:
Много благодаря за мненията! Краси, аз този форум го намерих и аз, и го изчетох. Пуснах тема тук за да видя дали няма още някоя изненада, която да вземе да ме откаже.
До тук като минуси разбрах, че е тежко и при кацане ако не налучкаш изхвърлянето ще си понесеш последствията и това, че има тенденцията да осцилира при висока скорост.
Обаче пък всички твърдят, че много добре лети... а и аз съм го спазарил почти. Най-много ако реши да ме сгъва на кацане да си го търкалям по корем на колелцата и това е.
Ще се радвам на още мнения, особено от първа ръка.

ПС. Краси, прати ми видеото ако можеш на меил: astragsi@abv.bg

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

Премини на пълна версия