Ами килограмите не ги интересуват, кой колкото иска, толкова да тежи ( естествено в рамките на диапазона даден за съответното крило) . Ако си спомняш от курса, теглото не оказва влияние на качеството на крилото, просто се променя местоположението на полярата ...по-голямото тегло измества кривата напред и надолу...т.е. минималната скорост отива напред, и максималната скорост отива напред, и благоприятната..въобще всички скорости се изместват напред. Състезанието се провежда на Morningside, но там местоположението е такова, че излиташ от хълма и минаваш шосето, после за да кацнеш на тревната полоса завиваш на 90 градуса и кацаш. Доколкото знам, те са имали маркер, през който като минаваш, ти замерват височината ( вече си излетял де)...всички минават по едно и също трасе, така че който отиде най-далече, той побеждава, но се сравнява и на каква височина е минал маркера, за да му сметнат качеството. Естествено зависи много и от майсторлъка на пилота да поддържа скоростта за максимално качество, а отделно и да не загуби много височина на завоя от 90-те градуса. И както виждаш, екранния ефект при кацането влияе много на резултата. По принцип състезанието е повече за забавление, резултатите не са вземани особено сериозно, но все пак показват долу горе какво е качеството..имаше резултати 13-14 , но имаше и 9-10...имам някъде статията по въпроса. Аз съм летял там доста пъти, но не съм бил на такова състезание. За съжаление собственика на летателния парк почина сега около Коледа, та не знам как ще потръгне бизнеса ..явно някой трябва да поеме щафетата там.