Форум за ДЕЛТАПЛАНЕРИЗЪМ на DELTACLUB.BG
Делтапланеризъм => Делтапланеризъм => Темата е започната от: million_miracles в Август 10, 2011, 08:11:12 am
-
Кажи и просто Васи!
Василена без да си дава много зор се научи да лети на делтапланер. Нещо повече - прие го като част от живота си. Всеки който лети, знае, че това е неизбежно. Започна обучението началото на пролета. Интересното при нея е, че е жена. Това се среща изключително рядко. Обучението на делтапланер е трудно и в началото изисква повече физическа сила. После с времето техниката и придобитите знания правят полетите с делтапланер леки и приятни, но все пак с висока концентрация на вниманието.
В България няма други летящи делтапланеристки от 15 години на сам. Това прави Василена изключителна личност за българския делтапланеризъм и България :) Пожелавам и незабравими мигове, благодаря и за всеотдайноста и труда, който положи за да постигне нещо велико - да полети като птица.
http://www.youtube.com/watch?v=1p56BpHd-w4
-
Уаууу :) трогната съм от вниманието! Голямо мерси за филмчето и за написаното :) А Васи нямаше да пролети ако Митака не беше се съгласил да я учи и не беше вложил много труд и нерви, че то лесно ли е да накараш пънче да лети. А за физическата сила - ухааа какви бицепси съм направила :) Кака Здравка ми викат вече;)
Абе с две думи - летенето било вятър работа, ама си е готино да те подухва ;)
-
Браво Васи! Всеки новоприсъединил се към делтапланеризма е важен, особено когато този ,, новоизлюпен ,, пилот е дама !!! Пожелавам ти много, вълнуващи, и безаварийни полети :) ! Адмирации за Митака, членовете на клуба, и съмишленици - за търпението, опита, който споделят, и безрезервната подкрепа!
-
Да и аз лично видях увереността в командите при управлението на Васи.Поздравления и пожелания за все по-дълбоко навлизане в дебрите на летенето!Дълги и приятни полети.Делтапланеризма започва!
-
Ей благодаря и на двама ви за чудесните пожелания и за подкрепата :) надявам се скоро да се съберем всички с крила на баира :)
няма такова уникално усещане като това да летиш заедно с други двама или трима пилоти ( а представям си какво е да са повече ) Вчера беше втория ми полет от Витоша, по време на който летяхме заедно с Митака и Краси ( Тони се позабави малко с излитането , но пък за сметка на това летя дълго ) Страхотно е да виждаш делта под теб, делта до теб или над теб, абе навсякъде :) аз нали съм заек още не шавах много много, но за сметка на това Митака и Краси се постараха да го направят весело :) Краси снима и видео , което ще чакаме с голяяяямо нетърпение :)
-
Честито Васи!!! Най - накрая от висоооко :) Ти си гордост! Дано скоро стана съпричастна на тези, така бленувани полети :) :) :)
-
Честито!Според мен 1 хубав висок полет ти дава много повече от 100 хврък-кацания(без които обаче не може).
И аз летях миналия ден на Сопот-около 40 мин.-1 час.Всичко беше супер,дори вариото свикнах да си следя
(е-е-хей-й,майстор,а?).Знам какъв кеф ти е било.Супер.
-
Мерси, мерси и на двамата :) Мегсън и аз се надявам скоро да се присъединиш отново към екипа!
Браво бре Киро :) един час летене си е супер, явно бързо напредваш :) адмирации! Надявам се скоро пак да имаме възможност да се съберем някъде и да полетим заедно. Ще бъде чудесно да обменим впечатления, опит и да похвърчим малко ( или повече ). Давайте предложения за място и време и да го мислим :)
-
Сопот ! Голяма кацалка,без off-road изпълнения,голяма височина...
-
На Сопот 3-6 септември ще има "ВЪЗДУХАРИЯ" и паралено с това ще тече и BIAF в Пловдив.
-
:( и двете ще ги изпусна явно. Киро дай да мислим нещо за по-скоро :)
-
Еми то ще има и много хора тогава,както и уикендите - не е за нас такова време.
Защо не утре на Сопот,и 2 дни летене -до събота,когато ще има повече хора?
Времето го дават добро,както е от 7 дни насам.
Айде,тръгвайте.И да си вземете каските. :D ;)
-
Да прав си - за нас трябва повече свободно въздушно пространство за маневриране :) :P Ще мислим как да го направим , само и другите да са свободни :)
-
А зашто не дојдете на Крушево?
Од вчера има таму 3 пилоти од хрватска мои пријатели. Утре одам јас и уште еден пилот од Скопје, а остантите доаѓаат за викенд.
Ето прилика да се собеореме повеќе делта пилоти.
Имате само 340км и околу 5 часа возење. Ето линк:
http://www.viamichelin.co.uk/web/Itineraires?strStartLocid=31MzU1bzEwY05ESXVOamsyTkRrPWNNak11TXpJMk1ERT0=&strDestLocid=31NDRlNGUxMGNOREV1TXpZMk9EVT1jTWpFdU1qVTROVFk9&intItineraryType=1&caravaneHidden=false&vh=CAR&strVehicle=0&itineraryCarType=0&itineraryFuelType=1&isFavoriseAutoroute=false&isAvoidPeage=false&isAvoidVignette=false&isAvoidLNR=true&isAvoidFrontiers=true&dtmDeparture=23%2F08%2F2011&distance=km&devise=1.0|EUR&indemnite=0.091&carbCost=1.4&autoConso=5.1&villeConso=4.5&routeConso=4.2 (http://www.viamichelin.co.uk/web/Itineraires?strStartLocid=31MzU1bzEwY05ESXVOamsyTkRrPWNNak11TXpJMk1ERT0=&strDestLocid=31NDRlNGUxMGNOREV1TXpZMk9EVT1jTWpFdU1qVTROVFk9&intItineraryType=1&caravaneHidden=false&vh=CAR&strVehicle=0&itineraryCarType=0&itineraryFuelType=1&isFavoriseAutoroute=false&isAvoidPeage=false&isAvoidVignette=false&isAvoidLNR=true&isAvoidFrontiers=true&dtmDeparture=23%2F08%2F2011&distance=km&devise=1.0|EUR&indemnite=0.091&carbCost=1.4&autoConso=5.1&villeConso=4.5&routeConso=4.2)
Кревет се наоѓа за 5еу, а може да се спие и во палатки.
Размислете.....
-
Васи за BTV новините :) За делтапланеризма, по женски.
http://www.btv.bg/sport/ekstremno/story/483687343-Deltaplaner__naydobriyat_nachin_da_vidish_sveta_ot_ptichi_pogled.html (http://www.btv.bg/sport/ekstremno/story/483687343-Deltaplaner__naydobriyat_nachin_da_vidish_sveta_ot_ptichi_pogled.html)
-
Премерих сбруята на Васи.
Тежи 7.95 кг. - включва: сбруя, колелца, парашут, каска и резервно окачване. Мисля, че за делтапланеристка оборудването би трябвало да е 45% от тежеста на пилота. Васи е 50 кг. значи екипировката и трябва да тежи 22.5 кг. минус 8кг. сбруя е равно на 14.5 кг крило. Е от къде такова крило?
Според вас откъде да поорежем екипировката и за да и стане комфортно.
Със сигурност от калъфа на сбруята и крилото може да се заменят със по леки.
В момента екипировката на Васи е дотса над 22.5кг. Представяте ли си какво и е?
-
??? 14кг крило... :o мисля, че ако се намери такова всички парапланеристи ще се избият да стават делтапланеристи :P Хайде, Краси - в твоя проект ни е надеждата!!! А сега си мисля че крилото ми тежи към 25кг ( учебното ), К2-ката не знам колко тежи ама поне 28 ;D + 8 килца сбруя = 33 в добрия случай, в по-лошия 36кг. Ще заяквам какво да се прави :)
-
Е от къде такова крило?
Мойто тежи 5.. И ми е много! :)))
Иначе - трябва да измислите нещо сериозно, щото другия вариант е Васи да направи 3 декара гъз, което няма да се хареса на никой, предполагам :)))
Добре де, няма ли делти с по-малка площ, съответно тегло, съответно да са си правени за по-лек пилот?
При нас е лесно - има крила за 40-килограмови, има и за 160-килограмови пилоти...
-
При делтите тегловия диапазон е по-голям от този при парапланерите и затова се произвеждат основно в три размера, плюс тандем. Има и изключения или по поръчка произвеждат малки крила, но са рядкост. Трудно се намират и избора е малък.