Делтапланеризъм > Други щуротии съпровождащи летенето

Решил съм да направя WINCH TOWER

<< < (6/9) > >>

emo:
Здравейте :)
Аз съм парапланерист доскоро имах пасивна лебедка, която продадох преди година. От известно време имам идея да си направя нова. Мисля да е комбинация между пасивна и активна. Идеята ми е почти изчистена и скоро започвам реализацията. Пожелавам ви успех и ще следя темата от близо и с интерес...

million_miracles:
Здрасти Емо :) Това е много добра идея. Може би най-многофункционалната от всички възможни варианти.
За момента съм работя върху ниско бюжетен работещ вариант, този който съм описал, в последствие да се доизчисти. Под ниско бюжетен нямам предвид компромисен и с ниско качество на изпълнение. Ако имаш някъкви съмнения относно хидравличната помпа и мотора, мога да помогна с инфо. И ако позлваш такива агрегати де :)

emo:
За много години! Прекрасен форум си имате. И аз ще помагам ако мога и ако има нужда. Моята идея тъкмо се поизчисти и излезнаха още предложения и сега сме отново в началото и преосмисляме :) Като се видим ще разправям...

million_miracles:
Мен ме интересува колко коня двигател мислиш да ползваш. Днес завършихме количката с Венко, Стани и Катето :) . Сега почвам работа по-макарата и прикрепването и към колата, както и водещите ролки. Чудя се от какво ли ще мога да ползвам редач на въжето. Може би това ми е засега най-тегавия пробелм. Чувеал съм, че в шивачни машини се ползват.

emo:
Да редача се казва тромел, или безконечна червячна ос. Колкото е по-мака стъпката, толкова по-лесно върви. Проблемите с реденето се появяват при ъгъл над 20-30 градуса на линията спрямо перпендикулярата към оста на шпулята. Проблем е само ако ролките (водача) се движат и редят. Ако са стационарни и стабилно захванати за шасито, а се движи самата шпула (като рибарска макара), проблем няма и с по-големи ъгли дори.

Първоначалната идея беше за ел. мотор 10 - 13 кВ брашлес по подобие на това - http://www.skynch.com/wordpress/ но сега вече се колебаем малко и тече разгорещена дискусия и изчистване на концепцията. Може би ще минем на ДВГ.

Задачата е да се направи активно/пасивна лебедка, която е с ремут контрол от пилота и позволява както да се теглят група пилоти, така и да се ползва само от 1 човек... Знаеш че имах най-добрата пасивна лебедка на пазара, но се оказа не особено използваема. При активните също има ред недостатъци... Опитваме се да измислим малка персонална и много гъвкава лебедка (също и евтина :) ). Да може да се ползва на всякакви терени според случая, активно или пасивно, а дори и комбинирано...

Темата е много голяма и ще ви държа в течение... Засега е още батак от предложения... Ако искаш можеш да следиш развитието на нещата на www.skyvision.bg/forum - това е малко затворено форумче на 2 седмици, специално направено за обсъждане на проекти свързани с конструиране и всякакви технически щуротии... Всеки е доре дошъл ако му е интересна материята и ако е полезен на останалите... понеже не се търси масовост, а по-скоро работна среда четенето и писането е възможно само след регистрация и одобрение от админ

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия