Делтапланеризъм > Други щуротии съпровождащи летенето
Решил съм да направя WINCH TOWER
million_miracles:
Айде бе Иво! Нали щяхме да пием бира - не съм забравил :)
Dyneema е супер въже. За да се подсигури и тандема мисля че трябва да е около 250dan. Доколкото разбирам е по нов модел от SPECTRA.
million_miracles:
След обсъждане на варианти стигнахме до идеята да оборудваме Микрата за целта. Тя е с автоматична скоростана кутия и е 55HP. Устройството ще се завинтва на мястото на гумата. В ход ще влязат CVT то, двигателя и диференциала. Още не съм направил основни тестове за да кажа дали ще работи. Би трябвало да стане. На мястото на гумата се завинтва оста с лагер и барабан. Колата стъпва посредством основата на земята, а барабана, отцепен с лагер от основата се върти и през водачи изкарва въжето отпред.
Stani:
Ето някои технически бележки дето ми идват.От личен опит като ремонтирам Московеца, когато свалям предна гума задължително подпирам задните в двете посоки и се подсигурява под купето със свалената гума и дървени подложки до желаното, безопастно ниво.Това подпиране до нужното ниво, защото нали тази ос и барабана трябва да са хоризонтални, трябва да се подсигури със стабилна опора.
Така веднъж една жена беше спукала гума с един джип.Вдигнали колата с един крик от тези тип крокодил.Това става на паваж.Спирам аз с Москвата и гледам свалили гумата и колата си висне на тва смешно крикче и едно момче се опитва да сложи гумата, лелеее.. :o, отивам зимам две трупчета от стария дзвер дето е като стара къща сичко има.Тъкмо подложихме и следмалко крика изтърва.А познай как се дига тоя няколко тонен джип без подпора трябваше кран да идва.Добре че бяхме го обезопасили нагласихме наново крика, подпряхме и задните колела и така.
Жената с джипа остана доволна а трупчетата си ги карам още с мен ;).
И друго понеже Микрата е с предно предаване трябва да се заключи по някакъв начин волана или да се блокира движението на движещото колело в смисъл да не завива.
Ако някои с опит има да добави?Ще излязат и други технически казуси в процеса на създаването.
million_miracles:
Като проблем, при излизане на насрещен вятър или термика за момент, барабана ще се натовари и ще спре да се върти. Тогава предвиждам, че може колата да се опита да тръгне. Мисля вариант, да се блокира насрещното колело. Най-добре да се ползва спирачката.
Чудя се и барабана от какво да го направя. Ще ми се да изрежа два диска на лазер от дурал 3мм. То те са проблема.
Средата на ноември се надявам да дойдат 1000м качествено въже и дотогава да са готови останалите неща. Иво много добре ме ориентира в материалите с две думи, за което му благодаря ;)
million_miracles:
Ето така си представям нещата:
прикрепване на мястото на гумата на автомобила
изглед 1
изглед 2
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия