Делтапланеризъм > Безопасност и техника на полетите

Защо се каца със скорост?

(1/5) > >>

million_miracles:
Скорост  плюс височина е равно на живот
Голям процент от инцедентите стават при сриване на крилото близо до земята. Захождайки за кацане, е нормално да се усеща повече скороста спрямо земята. Но е голяма грешка да се пробваме да намалим скороста на делтапланера спирайки го умишлено, повече от допустимото. Ето в добрия случай какво се получава:
 http://www.youtube.com/watch?v=GjB6ccVspR4&feature=related
Не оставяйте крилото ниско и с бавна скорост, защото става неуправляемо и следва срив. След определена скорост крилото спира да е лети и става като всеки друг нелетящ предмет.

Stani:
  Струва ми се, гледайки тревите, че каца с гръбен.

chicho:
щръкне ли ти гъза назад, а ръцете напред, кацането ти винаги ще е такова. а ако си сбъркал и си с гръбен вятър, ти трябва още по-голям запас от скорост.

Stani:
 Даа мерси Чичо!Относно центъра на тежестта при кацане лично ти си ми казвал, че се вкарва ханша напред и се изпъчваш, така че тежеста идва напред и може да се борави с нея и крилото се управлява.

krassihg:
Стани, Чичов е прав...идеята е, че центъра на тежестта на човека е обикновено в областта на таза, а задника ти е точно на тази височина. А пилота управлява с центъра на тежестта, нали така? Това в нормално положение, изправен, с ръце надолу. Но когато си нагъзен назад, а ръцете ти напред и краката сганати в колената напред, ефективно центъра на тялото се измества напред, и реалното разстояние между центъра на тежестта и рамката не е толкова голямо, т.е, нямаш ефективност в избутването.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

Премини на пълна версия