Делтапланеризъм > Безопасност и техника на полетите

Кацане със спирачен парашут

(1/2) > >>

million_miracles:
Един от малкото хора летяли в Олудениз с делтапланер :) Skyordie
Още ли ползваш спирачен парашут?

http://www.youtube.com/watch?v=thdTQd0OGy4&feature=related
Да се надяваме че ще сподели с нас опита си...

skyordie:
Да :) и тоа во 90% од сите кацања. Тоа малку преминува во зависност, како дрога хехехеехе

Прв пат видов како се користи во Басано 1996г од страна на еден Аустриец од Тирол. Инетересен беше неговиот пристап, отварајќи го парашутот доста високо во лежечка положба. Повлече за многу скорост и крило со високо качество едноставно вертикално се спушти до земјата. Тоа беше добра демонстрација како трба да се користи и воедно мотив да се дојде до него.
Во тоа време беше прилично скап и го призведуваше само една фирма - Metamorphosy, така да чекав 3 години да добијам  прилика да земам половен паршут. Од тогаш до денес го користам истиот.

Што се случува кога ќе се отвoри парашутот?
Голема заблуда е што луѓето веруваат дека со него се намалува скороста на крилото. Tоа е многу погрешно. Скороста на крилото останува непроменета, а се менува неговото качество (performance).

Предности:

Ефективноста на парашутот е по изразена на поголеми скорости. Колку е помала скороста толку е помал ефектот и обратно. На овој начин може да се регулира пристапот да целта.

Друга, за мене доста важена работа е елиминацијата на екрановиот (земјен) ефект, кој со употреба на овој парашут скоро  да го нема. Ова придонесува туркањето на рамката (flare) на крај од кацањето да биде некако временски темпирано.

Кацањето станува побезбедно од фактот дека сега пристапот се прави на поголема висина. Во final влегувам со барем 30 - 40м повисоко него без парашут.

Може да се смести крило со високо качество во ливадка каде слетуваат само параглајдери.

Недостатоци:

Со претерано користење се губи чуството за кацање без него  (јас)

Со неправилна проценка постои опасност да не се надлета последната препрека  (јас никогаш)

Во минативе 10 години сум прочитал за 2 случаи, каде пилотите по грешка го пуштаат пред контролната рамка при што се влегува то ТАК

Да не се отвори.  (јас никогаш)



Лично сметам дека е многу корисна алатка и моја препорака е сите делтапланеристи  да си набават и да научат да го користат.   
 

million_miracles:
Мерси за безценното инфо. А защо е толкова скъп. 100 EURO Има ли нещо специфично в него??? Аз си мисля за момента, че няма да е проблем да си направя един. Но не съм запознат отблизо с устройството му и не мога преценя. Batman, ка'т чу цената и каза че ще върже калъфката на възглавницата си за стоп парашут  ;D ;D ;D

skyordie:
Од каде ти е таа цена?

Спирачен парашут од Аерос е 40ЕУ retail.

Тоа значи уште такса и транспорт што верувам дека крајно би било 60 за еден или 50 ако се нарачаат 2 (помал трошок за транспорт).

Ако на сбрујата немаш футрола за с. парашут, тогаш ти треба и футрола. Футролата е неопренска со систем за отварање и  треба да се зашие за сбрујата и мислам не е во цената. Цена немам!?!?!? ама приближно ~~15-20ЕУ

Јас имам една ф-ла екстра и не ми треба, така да ја поклонувам со делтата :))))

million_miracles:
Спирачния парашут е предпоставка и за това!
http://www.youtube.com/watch?v=hOIoTXmk330

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

Премини на пълна версия