Делтапланеризъм > Делтапланеризъм

Видео от света - като говорим за летене

<< < (8/29) > >>

krassihg:
На клипчето имаше откъси от различно време, не знам за 10 м...може би по-скоро 7м плюс-минус...съвсем в началото беше по-скоро около 5 така като гледам оня с бялата тениска. Крилцето си е готино...Имай предвид обаче че на старта, там където склона преминава в плато скоростта е доста по-висока поради сгъстяването на потока...после когато крилото излезе напред става малко по-малко.



 На Малибу-то му дават максимална 70км/ч, а 10м/с са 36км/ч, а като гледам как го караше, изобщо не е дърпал рамката кой знае колко, така че не ми се вярва вятъра да е бил много силен...ако разгледаш другите клипчета, имаше едно и със Стив Мойес, легендарен пилот, син на Бил Мойес.

Stani:
 Благодаря за отговора Краси!А се чудех при сколоновото реене, когато се лети по протежение на склона там където е качването, на каква височина се запазва това качване.Имам предвид височина над билото.Като ми е ясно, че това зависи и от скоростта на вятъра, но мисля си че на определена височина склоновия ефект отслабва и се губи.Така ли е?
 ???

krassihg:
Въпроса ти е интересен, но май не е толкова лесно да се отговори. Зависи много от наклона на терена, скоростта на вятъра и посоката  спрямо склона.Зависи и от стабилността на атмосферата в конкретния ден. Разбира се че склоновия ефект се губи на определена височина... Виж тука малко схемички, ще добиеш известна представа какво става.

krassihg:
oshte malko po vaprosa

Stani:
 Краси благодаря, тези графики потвърждават предположенията ми.А преди си представях, че човек може да застане на самия плаж на морето и да се рее във въздуха на малка височина, разчитайки на бриза, но си трябва и сколон....

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия