Делтапланеризъм > Безопасност и техника на полетите
Препоръчителни ъгли на спрoговете, регулиране на ъгъл на спрог.
million_miracles:
Да, пропуснал съм да спомена, че настройките се правят на напълно натегната напръчка. Това което остана под съмнение за мен, е че српога може да ходи(плува) в джоба наляво надясно около 10 см. При това той си изменя много ъгъла, който трябва да настроя . Гледах да са в еднакво положение и успоредни на кила, но дали е така, не съм сеъвсем сигурен. Знам, че трябва да е успореден на кила, но при това положение се получава голямо напрежение и трудно се мери. Затова ги мерих, кокато са точно при цепката на джоба. После във въздуха нямаше никакво завиване при различни режими на крилото. При 80 км/ч спиидбара натиска с около 5-7 кг.
nikidelta:
Mитак, изчезнала е таблицата с ъглите на спроговете?
admin:
Линка е подновен и оправен. Мерси за забележката и извинете за неудобството!
Поздрави!
nikidelta:
Специалено, въпрос към Краси. Информация за регулиране спроговете на ЛАМИНАР-СТ-1997г. Днес ще го разгледам на живо детайлно. Това , което видях вчера набързо принципно се различава от съвременните.Например външният С. прилча на обикноен типс , но в плата . Т.е. не забелязах системи за регулация (включително и за вътрешния).
krassihg:
http://www.delta-club-82.com/bible/manuels/laminar-st-r-ez.pdf
Ники, малко късно прочетох поста ти. Аз нямам лични впечатления от този модел, но прочети мануала, доколкото разбирам, наистина се поставя алум. тръбичка както старите типсове. Страница 9/23
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия