Стани, спроговете по време на полет са скрити в двойната повърхност типсове, които позволяват регулиране на ъгъла. Спроговете се променят автоматично в завой. Спроговете се променят автоматично при натягане на напръчката. Понеже крилото е без мачта и няма антипикиращи въженца, следователно и съпротивление.
Ники, мислих да заснема как го правя, защото използвах смартфона на Васи и беше интересно. Смартфона има вътре датчици като акселерометър, жироскоп, гпс и компас. До всеки един може да се стигне с помоща на софтуер. В случая ползвах свободната версия на програмката за Андроид, която се казва Inclinometer.
Ето как изглежда:
Изисква се спокойно време, да не духа вятър, за да може крилото да стои без да мърда. Първо нивелирах спиидбара на 0 градуса. После с фотографския ми трипод нивелирах кила, като го подпрях до задните въжета. Внимателно започнах да меря и променям ъглите на вътрешния и външен спрог. От време на време премервах кила, да не би да се е променил от нулата. Отне ми към час. Преди да сложа осигуровките на спроговете за последно проверих ъглите, симетричноста на крилото от 10-тина метра разстояние и помощник. Не е сложно, но изисква търпение, спокойствие и внимание.