Делтапланеризъм > Състезания, срещи и летене...
Мероприятие "Национален рекорд по делтапланеризъм 2012"
million_miracles:
+1 Подходящото крилце вече е факт. Е, не е Т2С, но е пак на една от най-добрите фирми в бранша. Litespeed S4. Щом Корина лети с подобно. Много интересно, че нейното е с мачта. Краси, имаш ли идея какво се случва? Специална изработка....?... но това е друга тема.
Повода по който пиша тук, е че 09 и 10 септември отново предлагат условия, в които може да се направи много добър прелет. Вече денят е по-къс и се смалява с всеки ден, което затруднява подобряването на националния рекорд. Та за утре северен вятър, за вдругиден източен. Давайте предложения и да се комбинираме в прелетите. Който иска, може да участва и като наземен екип, като пилот, или само за компания.
million_miracles:
Как ги виждам нещата:
Вариант 1: София Самоков благоевград София
Вариант 2: София Самоков Хасково и т.н.
Вариант 3: като вариант 2 но пред плана планина, северно..тук е проблема с трафика на самолетите, но не е необходимо да се прелита Боровец.
million_miracles:
http://forum.skynomad.net/leonardo/flight/4272
По късно ще напиша малко за прелета :)
million_miracles:
Качихме се с Васи и Боби. Имах малко работа по крилото, та затова тръгнахме по-раничко. Но все пак времето мина бързо. Реших да ходя към към Лозен, от там Хасково и към 13.30-14.00 излетях. За да усетя условията пуснах към Копитото. Така щях да увелича и прелетяната дистанция. Вятъра беше около 3 м/с. Термиките накъсани. Малко трудно извадих към 2200 и пуснах към Герман. Там има площадка за кацане а и Каптажа ми е наблизо. Още над Панчарево пак ме подпря качване. Пак надробено, но полека лека спечелих височина. Бях над Герман, огледах се зад чичо Янчо и за облачета, които да ми подскажат накъде да тръгна. Беше синьо, затова реших да изчакам. След малко цъфна едно кумулусче над лозен и отпраших към него. Работеше а се появиха и още кумулуси, дори в равнината. Проблема тук беше трасето на самолетите, така че гледах максимално бързо да се изнеса. На края на лозенска планина набрах максимално височина, малки теренчета за кацане и една огромна кариера ми дадоха смелост. Там вече по добре оформени термики и ето, видях Ихтиманското летище.Но облаците водеха към Боровец в северната част на Рила. Бях високо и взех правилното решение, да се доверя на облаците. Изцедих ги докрай, а те взеха че изчезнаха. На изток изглеждаше доста инверсионно, което значеше, че трябва да държа високо. Обаче някак си долината на Долна Баня и Костенец ме влечеше с равните си ожънати площадки, а северните неогряти склонове на Рила мрачно ме отблъскваха. Да но северния вятър явно набиваше термиката от долината в склона и от там право нагоре. По планината бързо преминах, като се наслаждавах на гледките, особено язовир Батак, Милеви скали. При Пещера видях, че като цяло прелетната ми скорост не е много бърза и реших да прекратя полета, като кацна на максимално удобно за прибиране място. А и вятъра беше обърнал североизток - насрещен. Пуснах на глайд и след Пазарджик приземих. Васи след минути беше при мен, благодарение на Live Traking - а който ползвахме. Тя знаеше всеки един момент къде съм. Полезно :)
bobysan71:
Това е излитането на Митака от Комините
http://www.youtube.com/watch?v=hsVqqOMSHDc
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия