Делтапланеризъм > Спортни крила

Zephir CX, BAUTEK

<< < (3/4) > >>

million_miracles:
На това крило, много влияе дали е сожен лигавника на носа. Има крила за които това не е много важно, но някои крила коренно се променят по време на полет, когато са без носовата платка. Това крило е Zephir CX, a само Zephir е по големия му събрат по площ. Това означава, че може да се лети от по тежки пилоти. Бедрата на рамката са едни и същи, което е добре. Но струват скъпичко, защото са профини - 60 евро :(

million_miracles:
Ето и тук го има от време на време. Познава се по шиша напред и зеления цвят.
http://www.youtube.com/watch?v=7uxPnaFUneI

million_miracles:
Имаше по-горе коментари относно и против BAUTEK!!!
Фирмата си работи и до днес - пратиха ми нови бедра на рамката, лепенки и гуми против хлъзгане при излитане. Правят доста добри крила, но са и доста скъпички. Пиша, защото вече има още едно крило. Надявам се скоро да го прегледам, облетя и снимам.  Има и оригинална книжка към него на Немски. Това което ме учуди е, че латите се слагат от вънка на вътре. Как бих искал логично обяснение на това!!!

million_miracles:
Пак да наблегна, че само тази фирма произвежда крила без така наречения CROSS BAR. По този начин крилата стават по здрави и по-леки :)

million_miracles:
Zephir CX, BAUTEK
---------------------------
Година: 90
големина на крилото: 14.8 кв/м
разпереност на крилото: 10.72 м
носов ъгъл 132 градуса
съотношение: 7.8
двойна повърхност: 80%
тегло на пилота екипиран: - 60-130 кг.
сривна скорост: 25 км/ч
най-малко пропадане при: 38 км/ч
най-добро плъзгане при 43 км/ч
максимална скорост: 80 км/ч

тежест на крилото: 30 кг.
сгъва се на: 6.20 м., 4.70 м., 3.50 м., 2.95 м.
брой лати: 28

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия