След като разпънахме двете крила едно до друго се видяха някои разлики-подобрения между тях. По-новото крило беше без ципчета на носа. Всъщност точно тези ципчета, когато не са закопчани, правят клапички и нарушават сериозно аеродинамиката на апарата. Слагам една по-стара снимка, където се виждат незакпчаните ципчета на носа.
![](http://deltaclub.bg/gallery/albums/20100828_Sopot/Sopot-hang-gliding-2010_18.jpg)
Няма ципчета, няма забравяне за закопчаването им
![:))](http://forum.deltaclub.bg/Smileys/default/laugh.gif)
))))))
Друга съществена разлика е, че оставащата единична повърхност на изходящия ръб на крилото е изработена от майлар. По твърда и здрава от дакрон. Това е около 30% от крилото.
![](http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/179834_499648767983_180170132983_6144453_7570482_n.jpg)
И двете крила са в бойна готовност за облитане от ниско
![](http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/180136_499649832983_180170132983_6144487_5128405_n.jpg)
Последната разлика, която ми направи впечетление е възела долу на рамката, който влиза по надълбоко в бедрото, което също е +