DHV най накрая даде сертификаt на Aeros Fox. Защо се мотаха цели 3 години, не знам.Но, документът вече е факт и,честно казано, малко съм разочарован.
Крилото вече тежи 25 килограма, а не 20, както беше първоначалната цел. Скатаването на 2 метра сега е само опция, която не се знае колко ще струва.Поне са оставили другото - при събиране мачтата и горните въжета остават в крилото. Дано да не са променили цената, че ако е по-скъпо няма да продадат нито една бройка. Още нямам снимки, дано скоро направят промоция по баирите, та да го видим и пробваме. Ето малко официално инфо от DHV:
http://www.dhv.de/DHVonlineDB/source/technictestreport1.php?lang=en&templatesetid=-1&fieldvalue=-1697На страницата на конструктора още няма никаква информация, само старото видео от преди година.
UPDATE:
Говорих с Томас по телефона . Серийното крило СЕ скатава на 2 метра, оттам идват допълнителните килца.Освен това е използвал по-дебел плат(изисkване на DHV),което пък
дава още 1,5 кила отгоре.Има възможност и да се поръча крило, което се скатава само на 4 метра,последното е 2 килограма по-леко.Цената са я покачили,
човекът смутолеви нещо около 3000 евро, което си е доста.Има обаче възможност да се "наеме" крило за 500 евро на година. Тоест, нещо като на изплащане, само дето, ако не го искаш вече след първата година, просто го връщаш.Това последното много ми хареса - даваш 500 евро и летиш на чисто ново крилце. Определено и добра опция за училища. Вместо 3-4 издухани крила за по 200-300 евро, по-добре 2 такива под наем.
Така че, това е моят избор. Ще изчакам да се разберат по параметрите на лизинга и удрям едно