Делтапланеризъм > Мотоделтапланеризъм

Полeтяхме доволно на Сливница

<< < (4/6) > >>

Marin:
 Това значи ли, че пропелерите са спрели, или че апарата е много специален?  :o

million_miracles:
В конкретния случай перките се въртят, а скороста на снимане е била висока. Но и двата летателни апарата летят добре и със спрян двигател, но пропадат с около 2 м/с. и следователно без двигател кацат бързо. Веднъж като летях до връх Ботев, загубих много гориво в началото, докато набера височина - над 2/3 ти от резервоара се беше изпразнил. Беше ми много притеснено и през цялото време се оглеждах за допълнителни места за кацане. Но заради набраната височина, на  връщане почти не ми трябваше гориво, и като кацнах даже ми беше останало. Има апарати които планират, има и които летят само с двигател.

Marin:
 Всъщност какво качество имат делтите и мотоделтите? Съвременните безмоторници постигат качество около 40.

million_miracles:
Максимално има и 60:1, но нормално са около 25:1 за безмоторниците. При нас, делтите, учебно крило е около 9:1, а спортните стигат до към 17:1. Темата е доста дълга, и искам да отбележа, че няма място за сравнение с парапланерите, тъй като в техните таблици параметъра с глайдинга е доста комерсиален. В накоя от другите теми го бяхме разисквали въпроса. Ако ти е интересно я намери.

thecreater:
Едно самолетче от
Сливница:

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия