Делтапланеризъм > Делтапланеризъм

Май 2014

(1/2) > >>

million_miracles:
Тюх, как тече времето! Някакви милостиви опити за подлитвания на Каптаже, уви без полети! Само счупеното ми крило. Не мога да проумея защо не лети на безветрие на Каптажа:(

thecreater:
Аз си мисля, че на спортното крило му трябва повечко скорост за да  излети нормално. На каптажа склона не е много стръмен и на безветрие бая тичане трябва. С едно учебно крило няма да има проблем, но със спортно... не знам. От по- стръмен старт на безветрие може би ще е по- лесно. Примерно старта на Комините. На Коняво старта също е по- полегат не толкова стръмен и там си е рисковано на безветрие. Така си ги представям нещата ако съм в грешка ме поправете.  :)

million_miracles:
Да Явка, всичко което си написал е така. И все пак ще си проверя крилото, ще му сменя задължително страничните въжета и ще продължавам да го опознавам.

Stani:
 Да, присъединявам се към мнението за опознаването на крилото.Да си го знаеш при какви условия какво може да се очаква от него и какво ти трябва да му дадеш, в случая скорост с яко тичане.Което си значи трениране на спринт или поне скоростни отсечки с високо вдигане на краката, а и без много друсане на торса, което при мен си е урок.Защото когато е на кантар да излети и се тръска крилото става още по-трудно.Моето уж среден клас, но излита на безветрие със съвсем малко повече контрол и скорост от учебното макар, че крилото, което ползвах аз за учебно(копие на Атлас) си бе по тежко и излиташе с повече тичане, което явно ми е от полза.Успех и до нови срещи на добър склон!

krassihg:
Няма магии в излитането. За да излетиш ти трябва подемна сила, а тя идва с определена скорост и ъгъл на атака. Не съм видял опита за излитане, но допускам че е имало нужда от повече скорост. Между другото тук при нас един доста опитен пилот прави вече два поредни фалстарта при излитане с липса на вятър или с полъх отзад в момента на затичването. Счупи си кила и в двата случая и по чудо не си счупи врата. Крилото беше Т2C от малките, 136. Тези новите състезателни крила имат минимална скорост, която е доста висока. Ако с тичане не можете да постигнете такава скорост, по-добре да не тръгвате.Някъде около 30 км/ч. 30 км си е скорост, дори ако трябва да тичате без крило. Например 10м/с са 36км/ч. 30 км/ч е равно на 8.13 м/с. Аз последно (преди 1-2 години) съм тичал 100 м за 13 секунди, което прави средно 7,7 м/с, но това е средна скорост. Предполагам че първите 30 метра съм ускорил поне до 9м/с и след това съм отслабил темпото. Както и да е, 8 метра в секунда си е яко тичане. За да се постигне това, се иска плавно, решително засилване и ускоряване с все по-големи крачки. Забележете че последните ви крачки трябва да са много дълги, за да насмогнете на засиленото крило по нанадолнище.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

Премини на пълна версия