Първата задача беше 53км. Двама украински пилоти затвориха, Ганди от българите направи първа точка (разклона за Вършец), аз и Мишо Янков кацнахме директно на кацалката. Качих се за втори старт, но отново резултата беше сущия
(( 500 точки назад първия ден.
Най-накрая, подтикнат от слабите условия и безпрецедентното ми давене първия ден на състезанието, Боби и Васи ми донесоха Ламинар 14 MRX. Тъй като знаех, че съм по-тежък на LitespeedS 4, реших да сменя крилото с по-голямо, въпреки че нямах опит на него.Това не е добре да се прави на състезание, но все пак мисля, че взех правилното решение. Задачата беше до Правец и връщане към Радотина - 58 км.
След излитането веднага усетих огромната разлика в управлението между двете крила, но успях да се извадя от 200 метра над терена и набера в базата.Под мен гледах как един от добрите украински пилоти кацна.Полета до Правец премина предимно на 2000 м височина, а при Правец (първа точка) беше синя дупка. Не ми се чакаше и пуснах да направя маркера, но така и нямаше термика. Навръщане към Радотина (финала) също губех височина, макар че опитах да завъртя няколко балончета безуспешно. Харесах си една голяма окосена житна нива и кацнах. Не успях да затворя задачата за 10 тина км., а при мен кацна един от руските пилоти.
Мислех, че съм пръв за деня, но когато тръгнахме да се прибираме, се оказа, че украинеца се е качил пак, престартирал и затворил таска, което означава, че за деня съм втори. Това ще го дръпне още напред в класацията. Скоринг още няма, тка че повече подробности по-късно.
Една снимка след кацането:
Краси, след като летях на Ламинара и направих прелет, мисля, че е много добро. Платното е изпънато и запазено, при високи скорости не флатери. Като цяло се държи много стабилно. Единствено има някакви малко проблемчета, както знаеш, единия вече го оправих и мисля, че стана добре. Крилото е много по-добро, от колкото очаквах!!!