Не съм чел в youtube коментарите. Но първото ми предположение е, че пилота не е с много опит или не е летял дълго време. Когато един пилот не е летял дълго време е хубаво да разтича и литне от по-ниско. Казва се ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ. Това се прави, за да свикне отново с особеностите на летенето, контролирането на крилото и отделните етапи - излитане, полет и кацане.
Друго предположение, че лети за пръв път на спортно крило. Отново е добре, смяната на крилото да стане с облитане в спокойни условия. Сега при наличието на толкова делтажии на старата(тичащите със сбруи), незнам как са допуснали това.
Конкретно за това което се вижда - съгласен съм с Марин, макар че каза нещата по малко по-различен начин. Излитането е вяло, със слаб контрол на крилото. След излитането, пилота се опитва да влезе в сбруята с крака няколко пъти, не се концентрира в управлението на крилото, скороста отново е ниска. Ако има турболенция, задължително трябва да придърпа рамката за скорост, да намали ъгъла на атака за да има добро управление, да излезе напред от склона, за да спечели височина. Чак след като стабилизира крилото, може да хване рамката долу и да влезе в сбруята. Опитните пилоти правят това много бързо. Въпреки това има една последователност на действията и разпределение на концентрацията. Ако крилото губи контрол е много по-важно да се съсредоточи в стабилизирането му, отколкото да почне борба едновремено да стабилизира крилото и да влиза в сбруята. Да не говорим, че делтапланера се управлява с тежеста на тялото. Това крако-махане със сигурност нарушава прецизното управление. Спортните крила са чуствителни и на бавни скорости лесно задълбават в завой. Ако има височина, ще може да набере скорост, да стане управляемо и да излезе от капана. СКОРОСТ, СКОРОСТ СКОРОСТ
Сривните ъгли и скорости близки до срив, само секунда преди кацането!!!
И пак - "ВИСОЧИНА + СКОРОСТ = ЖИВОТ"